Terugblik PO Conferentie Provincie Utrecht 2020

PO Conferentie 2020

Op woensdag 5 februari 2020 was de eerste editie van de PO conferentie Provincie Utrecht (opvolger van de W&T Academie). De conferentie is een ontmoetingsplek voor leerkrachten in het basisonderwijs, pabo-docenten, schoolleiders en onderzoekers.

Tijdens de conferentie sloegen onderzoekers en leerkrachten de handen ineen. Leerkrachten presenteerden innovatieve ‘good practices’ en praktijkgericht onderzoek. Onderzoekers presenteerden hun werk over vraagstukken die direct relevant zijn voor de onderwijspraktijk.

Bekijk hoe het programma eruitzag en lees meer over de workshops die zijn gegeven. Hieronder kun je de posters bekijken.

Organisatie

De PO Conferentie Provincie Utrecht is een initiatief van de Hogeschool Utrecht, Marnix Academie, Universiteit Utrecht en de schoolbesturen van het PO Partnerschap Provincie Utrecht. Deze conferentie is de opvolger van de W&T Academie.

Heb je een vraag? Neem dan contact op met PO-partnerschap@uu.nl.