Publicaties - Onderwijsadvies & Training - Universiteit Utrecht Overslaan en naar de inhoud gaan Publicaties
Hoger onderwijs
- Hybrid Teaching & Learning - A Literature Review
Januari 2022
Rouven Hagemeijer en Ria Dolfing
- A roadmap for translating educational research into practice
In: Journal of the European Honors Council (2021)
Auteurs: Hanne ten Berge, Esther Canrinus, Ada Kool and Joke van der Wouden
- Supporting a teacher identity in health professions education: AMEE Guide No. 132
In: Medical Teacher (2021)
Auteurs: Thea van Lankveld, Manon Kluijtmans ea
- Escape education: A systematic review on escape rooms in education
In: Educational Research Review (2020)
Auteurs: Alice Veldkamp, Liesbeth van de Grint, Marie-Christine Knippels & Wouter van Joolingen
- Wat levert het gebruik van kennisclips op?
In: OnderwijsInnovatie (September 2019)
Auteurs: Johan van Strien, Femke Kirschner & Liesbeth van de Grint
- Laat de beoordeling van de docent maar (niet) over aan de student
In: Tijdschrft THEMA (mei 2019)
Auteurs: Karin Scager, Johan van Strien & Ineke Lam
- Een Leven Lang Leren vraagt om flexibiliteit
In: Tijdschrift THEMA (januari 2019)
Auteurs: Hanne ten Berge & Ineke Lam
- Leerlijnen in curriculum verbeteren en zichtbaar maken
In: OnderwijsInnovatie (maart 2018)
Auteurs: Leoniek Wijngaards-de Meij, Joris Veenhoven & Lonneke Schellekens
- Levenslang leren: uitgangspunten voor postacademisch Onderwijs
In: Tijdschrift THEMA (januari 2018)
Auteurs: Itzél Zuiker, Ineke Lam, Paul Adriaanse, Wieger Bakker, Manon Kluijtmans & Jan van Tartwijk