Nieuws en agenda

• 21 mrt

Workshop alternatieve toetsvormen

tot
      Er zijn veel verschillende vormen om te toetsen. Hoe kies je nu een geschikte toetsvorm?
    • 26 mrt

Meer grip op het leerproces

tot
      In deze workshop gaan we kijken hoe studenten meer grip op hun leerproces kunnen krijgen door te kijken naar de keuzes die zij maken tijdens hun leerproces en de leerstrategieën die zij inzetten.
    • 4 apr

Workshop Toetsanalyse

tot
      Wil je weten hoe je een toets in Remindo moet analyseren? Wat moet je doen als je toets slecht is gemaakt, of als veel studenten een vraag goed of juist fout hebben gemaakt?
    • 4 apr

Decaan in de klas

tot
      In deze workshop bespreken we hoe je in klasverband aan de slag gaat met studiekeuze, en welke activerende werkvormen hierbij passen. We testen ze in de praktijk, en scherpen ze aan.
    • 9 apr

Kennisclips 1, 2, 3, GO! Deel 1: Hoe ontwerp je een kennisclip?

tot
      In de eerste workshop van deze serie leer je wat een kennisclip is en hoe je een kennisclip ontwerpt.