Facilitair

De Directie Campus & Facilities (C&F) voert de facilitaire dienstverlening bij de Universiteit Utrecht uit. Denk aan: audiovisuele onderwijsondersteuning, catering, zaalverhuur, schoonmaak, afvalverwijdering, post, vervoer, reparaties en onderhoud en beheer van gebouwen en faciliteiten. C&F valt onder de Universitaire Bestuursdienst.

De missie van het C&F is: Wij zorgen voor een continu veilige en comfortabele werk-, studie- en onderzoeksomgeving, met servicegerichte en duurzame facilitaire dienstverlening, gericht op de behoeften vanuit onderwijs, onderzoek en patiëntenzorg. 

Heb je een storing/defect, aanvraag, klacht of compliment?

💬 Stuur je vraag en Solis-id via Whatsapp naar 06 1003 4493
📞bel met 030 253 9595
📧 stuur ons een mail via CF.Topdesk@uu.nl
💻 Doe een melding via de self-service portal

Het C&F Service Centre gaat vervolgens aan de slag met je vraag of melding en zorgt dat deze bij de juiste afdeling uitkomt. Het Service Centre is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 16:30 uur.

Servicepunten

Spreek je liever iemand op locatie? Kom langs bij één van onze Servicepunten in de binnenstad of het Utrecht Science Park. C&F helpt je daar graag verder als je vragen hebt over audiovisuele middelen, de campuskaart, catering, maar ook over wifi, printers en UU computers.

Let op: De mogelijkheden verschillen per Servicepunt. Wil je zeker weten dat je geholpen kan worden? Neem dan (eerst) contact op met het C&F Service Centre.

Heb je geen overeenkomst en ben je geen huurder bij de Universiteit Utrecht? Neem dan contact op met het C&F Service Centre via 030 253 95 95 of cf.topdesk@uu.nl.