Perscommunicatie

Journalisten kunnen met persverzoeken terecht bij de afdeling Marketing, Communicatie & Multimedia.

Dringende verzoeken na 17:00 en in het weekend kunnen doorgegeven worden aan de dienstdoende medewerker via 030 253 4722

Persvoorlichting

Maarten Post, Tel. 06 5251 3511
E-mail: m.a.g.post@uu.nl

Jelle Boontje, Tel. 06 3816 9774
E-mail: j.n.boontje@uu.nl

Wetenschapsvoorlichting

Rosan Reusken, Tel. 06 3816 9776
E-mail r.j.m.reusken@uu.nl

Myrna Tinbergen, Tel. 06 48 43 47 84
E-mail m.j.tinbergen@uu.nl

Fotografie en TV-opname

Ook verzoeken voor fotografie of TV-opnames kunnen worden ingediend via (een van de) persvoorlichters.

Informatie over onze patiƫnten

Regelmatig worden wij, naar aanleiding van concrete gebeurtenissen in het nieuws, door journalisten benaderd met vragen over dieren die bij ons behandeld of onderzocht worden. Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de eigenaar doen wij echter nooit uitspraken over deze dieren. We kunnen zelfs niet bevestigen of deze dieren inderdaad bij ons zijn opgenomen.

UU NieuwsUpdate

De afdeling Perscommunicatie van de Universiteit Utrecht publiceert tweewekelijks de digitale nieuwsbrief UU NieuwsUpdate. Daarin komen promoties, oraties, evenementen en andere nieuwswaardige zaken van de Universiteit Utrecht aan bod. Aanmelden kan via een e-mail aan de afdeling Persvoorlichting via news@uu.nl.