Aanmelden

Het aanmelden voor PETscan gaat in vier stappen:

  1. U meldt uw praktijk aan via dit aanmeldingsformulier
  2. Het ECGG stuurt u een postpakket met:
    1. Samenwerkingsovereenkomst (2 keer)
    2. Informatiemateriaal voor uw klanten
    3. Handleiding PETscan
    4. Antwoordenvelop
  3. U stuurt 1 van de overeenkomsten ondertekend retour in de antwoordenvelop (frankering niet nodig). De andere overeenkomst is voor uw eigen administratie
  4. Na ontvangst van de overeenkomst neemt het ECGG contact op met uw PMS-leverancier, die vervolgens PETscan voor u zal activeren.

NB 1: Het doorgeven van diagnosegegevens via PETscan kan alleen gebeuren op grond van de samenwerkingsovereenkomst tussen uw praktijk en de Universiteit Utrecht.

NB 2: Aanmelden voor PETscan is mogelijk indien uw praktijk werkt met Animana of Vetsware. Voor Viva gebruikers wordt dit op korte termijn ook mogelijk. Wilt u bericht ontvangen als PETscan beschikbaar is in Viva? Mail dan naar ecgg@uu.nl!