Schools

Onze onderwijsprogramma’s zijn georganiseerd in de volgende vijf Schools. Deze Schools zorgen ervoor dat we onderwijs kunnen bieden op hoog niveau.

Undergraduate School of Science

Education at the Faculty of Science

De Undergraduate School of Science daagt studenten uit het beste uit zichzelf te halen. De School heeft negen bacheloropleidingen.

Graduate School of Life Sciences

De Graduate School of Life Sciences organiseert alle master- en PhD programma's die zich richten op micro-organismen, planten, dieren, mensen, moleculen, gezondheid en ziekte.

Graduate School of Natural Sciences

De Graduate School of Natural Sciences organiseert de masterprogramma's in de natuurkunde, informatica en wiskunde, en verschillende interdisciplinaire programma’s in gerelateerde vakgebieden.

School of Pharmacy

De School of Pharmacy biedt de masteropleiding Farmacie aan, welke opleidt op tot basisapotheker: een geneesmiddelendeskundige die op wetenschappelijke basis een actieve rol vervult in de gezondheidszorg.

Graduate School of Teaching

Docent en student aan het werk

De faculteit Bètawetenschappen is deel van de Graduate School of Teaching. Deze interfacultaire school bundelt alle lerarenopleidingen en educatieve minors van de universiteit.