Utrecht Roadmap for Scholarship of Teaching and Learning (UR-SoTL)

De Utrecht Roadmap for Scholarship of Teaching and Learning (UR-SoTL) is een praktisch stappenplan dat docenten helpt bij het systematisch onderzoeken van hun eigen onderwijspraktijk wanneer ze deze willen optimaliseren én zich willen professionaliseren door kennis op te doen over het leren van hun studenten. In acht stappen word je gestimuleerd om kritisch na te denken over de manier waarop je je onderwijs organiseert en wat het effect hiervan is op het leren van je studenten. Relevante informatie, tips en gerichte vragen helpen je om je ideeën op gestructureerde wijze om te zetten in een praktijkgericht onderzoek/evaluatie. Meer weten? Neem contact op met SoTL-experts Femke Kirschner en Esther van Dijk.

Download UR-SoTL hier