Afgeronde onderzoeken
Hieronder staat een overzicht van de afgeronde onderzoeken.
Cluster I. Students’ interest and motivation for science & math
Annemieke Vermeijlen-Aerdts | |
---|---|
Dié Gijsbers | |
Gerardo Soto y Koelemeijer | |
Jan Jaap Wietsma | |
Marloes van Hoeve |
Cluster II. Students’ learning of science & math
Eline Westerhout | |
---|---|
Ilse Landa | |
Lodewijk Koopman | Interdisciplinaire bètacontexten voor een wendbaar gebruik van concepten |
Marion van Brederode | Kritisch denken en probleemoplossend denken en handelen: neem de tijd voor verbetering |
Olivier van Beekum | |
Onne van Buuren | Een vakoverstijgende leerlijn modelleren voor de curricula van natuurkunde en biologie |
Paul Logman | Eisen aan een vakoverstijgend curriculum voor een (Technisch) HAVO gecombineerd met MBO-4 |
Ria Kraakman-van der Zwet | |
Stanley Delhaye | Enhancing General Relativity in the Dutch Physics Curriculum (vwo) |
Talitha Visser | Verbeteren van de taalvaardigheid van 4-havoleerlingen bij taal- en exacte vakken |
Wouter Koning |
Cluster III. Professional development of teachers – enhancing their content-specific pedagogy
Arjan de Graaf | Een praktische aanpak voor differentiatie in de klas: de rol van online theoriebouwstenen |
---|---|
Dick Hoekzema | Toetsontwerp als instrument bij de professionele ontwikkeling van docenten |
Micha Ummels | |
Michiel Dam |