Open Science Fellows

Elk van de vijf open science-thema’s heeft Thematrekkers die met hun Themateam het betreffende onderdeel van het Open Science Programma vormgeven. Om open science in de reguliere organisatie van de universiteit te stimuleren, zijn in elke faculteit Open Science Fellows specifiek per thema aangetrokken, dus Open Acces Fellows, FAIR data & Software Fellows, Public engagement Fellows, Recognition and Rewards Fellows en Open Education Fellows.

De Open Science Fellows vertegenwoordigen hun faculteit in het Themateam. Anderzijds opereren ze in hun faculteit als rolmodel en aanjager van Open Science. Minimaal één Fellow per thema neemt ook plaats in het Facultair Open Science Team (FOST) om themaspecifieke input te leveren.

Bekijk de Fellows onderaan de pagina van elk thema: