Advies en support

Geen toegang meer tot 2FA?

Als je de recovery code niet (meer) hebt, kunnen wij de twee-factor-authenticatie voor je resetten (herstellen). 

Je 2FA is het snelst gereset als je langs onze IT Balie komt in het Educatorium of aan de KNG80.

Neem een geldig(e) ID-kaart, paspoort of rijbewijs mee. Je kan doordeweeks tussen 09:00-15:00u terecht zonder afspraak.

Hulp nodig? Of een vraag?

IT Handleidingen

Zelf wifi of printers installeren? Op onze handleidingenpagina zijn alle IT-handleidingen te vinden.

Afbeelding hand met muis

Online Selfservice

U kunt ook een probleem of verzoek online melden. Log in met uw Solis-id en wachtwoord.

Contact-telefoon

Telefonisch

Maandag - vrijdag: 7:15 - 21:30

Zaterdag & zondag: 10:00 - 21:30

Bel (030 253) 4500 / +31 30 253 4500

Whatsapp

U kunt ook een vraag naar ons whatsappen via telefoonnummer 06 10 03 44 93. Let op: bellen naar dit nummer is niet mogelijk.

Student studeert met laptop op zitkussens in de Universiteitsbibliotheek in De Uithof.

E-mail

U kunt ons e-mailen op servicedesk@uu.nl

IT Balies

Balie Educatorium

Open tussen 09:00 en 15:00

Balie Kromme Nieuwegracht 80

Open tussen 09:00 en 15:00

Tijdens vakantieperiode's en feestdagen kunnen bovenstaande dagen en tijden afwijken.