Hulp en advies
De centrale IT Servicedesk is beschikbaar om gebruikers binnen de hele universiteit te ondersteunen bij alle soorten IT-kwesties
Binnen de Universiteit Utrecht is een netwerk van centrale en lokale IT-hulp beschikbaar om hulp en advies te bieden wanneer dat nodig is. Binnen afzonderlijke faculteiten en afdelingen zijn lokale IT-medewerkers aanwezig om directe, praktische hulp te bieden.
De centrale IT-servicedesk is beschikbaar om gebruikers binnen de hele universiteit te ondersteunen bij allerlei IT-kwesties - van problemen bij het inloggen tot het mogelijk kwijtraken van bestanden. Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met de centrale desk: per telefoon, e-mail, een zelfbedieningsportal of een van de lokale ITS-servicedesks. Deze zijn te vinden in de twee hoofdbibliotheken van de Universiteit Utrecht en in het UU for U, Student Services kantoor op het Utrecht Science Park.
Vaak kunnen de medewerkers van de servicedesk gebruikers snel naar eenvoudige oplossingen leiden om het probleem op te lossen. We hebben echter ook een team van experts stand-by staan dat complexere of technische problemen op locatie kan oplossen.
Bovendien is onze ondersteuning niet beperkt tot het Windows-platform of zelfs onze eigen apparatuur. Heb je bijvoorbeeld problemen met de toegang tot Wi-Fi op je eigen mobiele apparaat? Onze supportteams hebben up-to-date kennis van alle relevante besturingssystemen en helpen je graag bij het oplossen van je probleem.
Hulp of advies nodig? Neem contact op met de IT Servicedesk.