Solis-mail

E-mail vanaf de universiteit

Als medewerker van de Universiteit Utrecht beschik je over Solis-mail, de universitaire e-mailvoorziening. Nadat je bent ingelogd op een universiteitscomputer, kun je Microsoft Outlook gebruiken om e-mail te versturen en te ontvangen. Outlook beschikt tevens over een agenda, takenlijst, adresboek en notities.

E-mail gebruiken buiten de universiteit

Indien je Solis-mail wilt gebruiken wanneer je niet op het universiteitsnetwerk zit, kun je gebruikmaken van de webversie van Solis-mail. Je logt in met je Solis-id en wachtwoord. Er wordt geen software geïnstalleerd op je computer.

Wil je Solis-mail instellen op je telefoon, tablet of eigen computer? Bekijk dan de handleidingen op de handleidingensite.

Meer weten?

Op zoek naar meer informatie omtrent IT-voorzieningen? Bezoek dan de IT-voorzieningen webpagina (alleen in Engels).