De Faculty Club van ... Erik Roelofs

In deze rubriek vertellen onze leden iets over zichzelf en waarom zij lid zijn van de Faculty Club. Erik Roelofs is communicatieadviseur bij de Directie Communicatie & Marketing.

Erik Roelofs

Waarom ik lid ben geworden? Ik ben al jaren betrokken bij het maken van quizzen en andere leuke activiteiten voor de Faculty Club. Ik kom er graag, maar besefte me onlangs dat ik nog helemaal geen lid ben van de Faculty Club ... hoewel ik mij al jaren lid voel, ga ik mij uiteraard nu echt aanmelden.

Wat doe je in het dagelijkse leven?

Ik ben werkzaam bij de Directie Communicatie & Marketing als online adviseur. Daarnaast woon ik met mijn (sinds kort) vrouw, (stief)dochter en zoon in Zeist.

Leukste herinnering aan de Faculty Club?

Daar hoef ik niet lang over na te denken! Het optreden met mijn band Pyramid tijdens de Midsummernight Party op 21 juni 2018! Wat een feest was dat! Onder toeziend oog van de hooglerarenportretten gaven we een spetterend optreden in de Senaatszaal. Tot diep in de nacht werd er gedanst!

Ik ben al jaren betrokken bij het maken van quizzen en andere leuke activiteiten. Hoewel ik mij al jaren lid voel, ga ik mij uiteraard nu echt aanmelden.

Waar kijk je het meeste naar uit?

Dat we weer gezellig met collega’s kunnen borrelen! En weer leuke pubquizzen kunnen spelen!

Eventuele suggesties voor activiteiten voor de Faculty Club?

Wat leuke activiteiten voor de wat jongere collega’s, hoewel dat al aardig vaak gedaan wordt. Maar misschien wat meer promotie maken, zodat de Faculty Club wat bekender wordt bij nieuwe medewerkers.