Onze faculteit is goed vertegenwoordigd in ‘Het verhaal van Nederland’

Nederland vanuit de ruimte gezien door de Sentinel-1A satelliet. Bron: Wikimedia/ESA CC BY-SA 3.0

In de NTR-serie ‘Het verhaal van Nederland’ neemt verteller Daan Schuurmans ons mee door de geschiedenis van het land waarin we wonen. “Niet eerder is onze geschiedenis, en hoe dit ons heeft gemaakt tot wie we nu zijn, op deze manier tastbaar gemaakt”, schrijft NTR in haar persbericht.

De vertelling van Daan Schuurmans wordt gecombineerd met het commentaar van deskundigen, waaronder enkele medewerkers van onze faculteit:

‘Het verhaal van Nederland’ is de komende tien weken elke woensdag om 20.30 uur te zien op NPO 1.