Faculty Club - Trilogie van de Rechtsstaat deel 2

tot
Faculty Club Trilogie van de Rechstsstaat deel 2
Faculty Club aankondiging, avond met Hanneke van Eijken en Pauline Phoa

Op dinsdag 28 mei organiseren we in de Faculty Club het langverwachte deel 2 van Trilogie van de rechtsstaat. Samen met juristen Hanneke van Eijken (eerste hoogleraar op de Alex Brenninkmeijer wisselleerstoel) en Pauline Phoa (universitair docent) richten we onze aandacht op de rechtsstaat en Europa. Hoe zit dat nou precies? Waar staan we met de rechtsstaat en waar gaat het heen?

Na een interessant deel 1 van Trilogie van de rechtsstaat (‘De rechter en de psychiater’ op 22 december 2022) waar we met Gerben Meynen en Sjors Ligthart en interviewer Karin van den Boogaert hebben gekeken naar het snijvlak van psychiatrie, strafrecht en ethiek, staat nu eindelijk deel 2 in de steigers. Het (dubbel)interview wordt opnieuw afgenomen door Karin van den Boogaert en is toegankelijk voor alle alumni en medewerkers van de UU.

Kom op dinsdag 28 mei naar de Faculty Club en leer en praat mee, want op 6 juni a.s. gaan we stemmen voor het Europees Parlement! En mocht je je nog meer willen voorbereiden op de Europese verkiezingen, kom dan op vrijdag 31 mei ook naar Festival Europa. (toegang is gratis).

17.30 - 18.00 uur: Inloop met welkomstdrankje
18.00 - 19.00 uur: Interview Hanneke van Eijken en Pauline Phoa (interviewer Karin van den Boogaert)
19.00 - 21.00 uur: Diner (Huiskamer)

Locatie: Faculty Club (Achter de Dom 7)

Speciaal voor alle gasten bieden we de mogelijkheid om na afloop van het interview aan tafel te gaan met de sprekers. De kosten voor het diner (hoofdgerecht, drankjes, koffie/thee) bedragen EUR 25,50 p.p. (studenten betalen EUR 23,00).

Aanmelden Trilogie van de Rechtsstaat deel 2
Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
Huiskamer Faculty Club
Aanmelden

De kosten voor het diner (hoofdgerecht, drankjes, koffie/thee) bedragen 25,50 euro p.p. Aanmelden kan via het aanmeldformulier.