Subsidies gecoördineerd door Utrechts Universiteitsfonds

Op zoek naar financiering voor een onderwijs- of onderzoeksproject?

Het Utrechts Universiteitsfonds coördineert jaarlijks twee subsidiemogelijkheden voor universitaire projecten:

Het K.F. Hein Fonds:

Dit bevriende fonds stelt jaarlijks een bedrag ter beschikking voor bijzondere universitaire projecten op het gebied van activiteiten voor studenten en toepassing van onderwijs en onderzoek. Alle onderdelen van de Universiteit Utrecht kunnen een voorstel indienen. Een grote voorkeur gaat uit naar Utrechtse initiatieven die van belang zijn voor (de regio) Utrecht en van toepassing zijn op een grote doelgroep. Maximale subsidietoekenning is €10.000,- per project. De projecten moeten uiterlijk in 2020 worden afgerond. Zie hier enkele voorbeelden van projecten uit voorgaande jaren.

De campagne Doorgeven 2020:

Dit betreft een wervingscampagne voor maximaal vier universitaire doelen, die onder meer dan 180.000 alumni van de universiteit wordt uitgezet. De Utrecht Excellence Scholarships komen als vast project jaarlijks terug, naast drie wisselende universitaire doelen. Zie hier ook de projecten van dit jaar.

Aanvraag

De aanvraag voor het K.F. Hein Fonds of voor Doorgeven 2020 verloopt via een digitaal projectformulier. Dit formulier en bijlagen dienen uiterlijk woensdag 11 september 2019 ingeleverd te zijn bij het Utrechts Universiteitsfonds.