Informaticus Tim Baarslag geselecteerd als FD Jong Talent

Het Financieele Dagblad heeft informatica-onderzoeker Tim Baarslag geselecteerd voor de Talentenspecial van weekendmagazine FD Persoonlijk. Daarin presenteert het FD vijftig veelbelovende, jonge, ondernemende talenten die niet ouder zijn dan 35 jaar. De special verschijnt op zaterdag 19 januari.

Tim Baarslag doet onderzoek naar onderhandeltechnieken en hoe die door computers ingezet kunnen worden. Hij studeerde cum laude af in informatica en wiskunde aan de Universiteit Utrecht en promoveerde in 2014 aan de TU Delft, waarna hij werkte als onderzoeker aan de University of Southampton en het CWI in Amsterdam. Sinds december 2018 is Baarslag universitair docent bij het departement Informatica van de Universiteit Utrecht.

Lees de special online >