Sharing Days - Hoe leven we allemaal nog lang en gelukkig? Blue zones (en de laatste 1000 dagen)

tot
Aankondiging lezing: hoe leven we nog lang en gelukkig?
Poster lezing blue zones

Lang en gelukkig leven?

Affiche lezing blue zones

Hoe kunnen we samen als gemeenschap de principes van Blue Zones integreren in ons dagelijks leven en onze omgeving, om een gezondere en gelukkigere samenleving te creëren?
Ontdek hoe we samen maatschappelijke verandering kunnen bewerkstelligen richting Blue Zones tijdens de  publieksdialoog waar studenten en professionals samenkomen om de transformatie naar Blue Zones te versnellen!
Verken waarom Utrecht en andere steden deze holistische levensvisie mogen omarmen voor een gezondere en gelukkigere samenleving. Kom en deel jouw ideeën over hoe we collectief kunnen streven naar een omgeving die natuurlijk bewegen, gemeenschapszin, stressvermindering en gezonde eetgewoonten bevordert.

Deze lezing wordt georganiseerd door studenteninitiatief Van Hier Naar[...]. Samen met de Nieuwe Utrechtse School zetten zij zich in voor het zichtbaar maken, bespreken en interdisciplinair aanpakken van complexe maar vermijdbare gezondheidsproblemen. Het doel is om aandacht te vestigen op sociaal-maatschappelijke ontwikkelingen die  een negatieve invloed hebben op onze gezondheid, zowel nu als in de toekomst.

Sharing Days

Elk jaar in juni vinden de Sharing Days plaats in Utrecht. Dit alumni evenement met festivalvibes biedt een bomvol programma met tal van activiteiten op het gebied van wetenschap, onderzoek, sport en cultuur. Verspreid over locaties op het Science Park en in het levendige centrum van Utrecht faciliteert het Alumni Office workshops, rondleidingen, masterclasses en andere festiviteiten, speciaal voor alle alumni van de Universiteit Utrecht.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd