Coaching: aan de slag met je idee

Mijn studentcoach heeft me ondersteund bij elke stap die ik heb genomen bij het opzetten van mijn project. Ik voelde me hier meteen thuis!

Chiara Palmeri
Student English Language and Literature

Loop je rond met een idee, of heel veel ideeën, maar weet je niet goed waar te beginnen? De studentcoaches van het Centre for Entrepreneurship (UtrechtCE) begeleiden je in je volgende stap. Wij helpen je om je idee om te zetten in actie. Denk hierbij aan:

• Het finetunen van een (bedrijfs)idee
  • Een plan van aanpak maken: wat zijn je next steps?
  • In kaart brengen welke ondernemende vaardigheden je nog verder kunt ontwikkelen
  • Het onderzoeken van financieringsmogelijkheden
  • Marketing en branding advies
  • Doorverwijzingen in ons netwerk

Kortom: waar in het proces je ook bent - we begeleiden je bij jouw volgende stap(pen) om je project, initiatief of bedrijf verder te brengen. Zelfs als je nog geen concreet idee hebt, maar wel nieuwsgierig bent naar ondernemerschap, ben je bij ons aan het juiste adres.