Nieuwe editie alumnimagazine Illuster over toekomst nu online

Cover Illuster 89

De vernieuwde pay-off ‘Sharing science, shaping tomorrow’ vormde de aanleiding voor het thema ‘toekomst’ van deze editie. Een glazen bol hebben we niet, maar toch lijken sommige dingen onvermijdelijk, zoals de opkomst van Artificial Intelligence. We vroegen twee jonge onderzoekers naar hun inzichten in het verleden, heden en de toekomst van kunstmatige intelligentie. Verder een dubbelinterview met twee alumni die samen werken aan stress en prestatiedruk bij jongeren. En in het kader van het lustrumjaar nog een keer vier portretten uit de serie ‘Alumni over morgen’ van alumni over hoe zij de toekomst zien en met wie ze daar hard aan werken.

Lees Illuster online (Nederlands)
Read Illuster online (English)

Over Illuster

Illuster is het alumnimagazine van de Universiteit Utrecht, verschijnt twee keer per jaar en wordt toegestuurd aan iedereen die ooit aan onze universiteit een bachelor, master of phd heeft behaald en waarvan de contactgegevens bij ons bekend zijn.

Ben je zelf alumnus, krijg je Illuster niet en wil je dat wel? Geef dan je actuele gegevens aan ons door via alumni@uu.nl. Je kunt via deze weg ook doorgeven of je Illuster graag digitaal of per post wilt ontvangen.