Meld je aan voor de Teaching and Learning Inspiration Days

Op maandag 3 juli gaan de Teaching and Learning Inspiration Days weer van start. Tijdens dit driedaagse evenement van 3 t/m 5 juli kan iedere docent zich onderdompelen in een inspirerend aanbod.

Direct aanmelden

Keynote: van feedbackontvangers naar feedbackgebruikers door dr. Renske de Kleijn

We trappen het programma af met een interessante keynote van dr. Renske de Kleijn. Ze zal recent onderzoek naar feedback in het hoger onderwijs presenteren. Dit onderzoek laat een trend zien van een focus op hoe feedback op de meest effectieve manier gegeven kan worden, naar een focus op hoe studenten ondersteund en voorbereid kunnen worden op het proactief vragen van feedback en het gebruiken ervan. Renske zal ook laten zien hoe je dit in je eigen onderwijs kunt gebruiken, dus sluit vooral aan bij de keynote!

Laat je inspireren door een divers aanbod

Van Virtual Reality tot Community Engaged Learning (CEL) en van ChatGPT tot podcasts in het onderwijs; elke docent kan iets komen halen tijdens de Teaching and Learning Inspiration Days. Wil je meer interactie creëren tijdens jouw lessen? Kom dan luisteren naar welke onderwijsvormen Serena Di Palma, winnaar van de Docenttalent prijs 2023, inzet in haar onderwijs om interactie te stimuleren. Of ben je benieuwd naar de rol van een docent bij een Challenge Based Learning (CBL) cursus en hoe deze anders is ten opzichte van de traditionele docentrol? Luister dan naar de ervaringen van een student en docent die deelnamen aan een CBL-cursus.

Wil je tijdens je lunchpauze een inspirerende sessie volgen? Kom dan naar de Lunch & Play sessie over Virtual Reality, de Lunch & Talk sessie met visiting scholars Derek Gladwin en Naoko Ellis over transdisciplinair onderwijs of de Lunch & Walk sessie voor een wandeling door de Botanische Tuinen.

Bekijk het aanbod en meld je aan

Dit is nog maar een greep uit het programma, dus bekijk vooral het volledige aanbod en meld je snel aan.

Programma Teaching and Learning Inspiration Days
Direct aanmelden