Enquête over Diversiteit en Inclusie op de Universiteit Utrecht

Op 9 november heeft de Utrecht Young Academy een Town Hall Meeting georganiseerd over Diversiteit en Inclusie op de Universiteit Utrecht. Tijdens de bijeenkomst hebben we waardevolle discussies gevoerd over diversiteit en inclusie in toegang tot de universiteit, beschikbare middelen op de universiteit, medewerkers en het curriculum.

Een samenvatting van de opmerkingen en suggesties zal gedeeld worden met het Equality, Diversity & Inclusion Office. Voordat we dit doen, willen we graag zorgen dat alle stemmen worden gehoord. Heb jij nog opmerkingen of zorgen over diversiteit en inclusie op de Universiteit Utrecht? Mocht je de bijeenkomst hebben gemist en toch graag je mening willen delen, vul dan onze enquête in. De enquête is open tot en met woensdag 25 november.