Coronavirus en O&T

Zoals voor zovelen geldt, hebben de overheidsmaatregelen in verband met het coronavirus grote impact op onze werkzaamheden en onze dienstverlening. De maatregelen, zoals het sluiten van de scholen, raken ons werk maar ook het privéleven van onze medewerkers.

Wij zijn bezig ons te herpakken en het werk waar mogelijk in overleg met opdrachtgevers voort te zetten. Daarnaast zijn wij beschikbaar voor nieuwe adviesvragen die ontstaan, nu scholen en universiteiten is gevraagd onderwijs op afstand te verzorgen.

Trainingen bij O&T
Trainingen worden de komende weken zoveel mogelijk op afstand aangeboden. Volg je de komende weken een training bij O&T of een cursus Academische Vaardigheden voor studenten en heb je een vraag? Neem dan contact op met de trainer of contactpersoon.

Contact
Voor vragen zijn wij bereikbaar via onderwijsadviesentraining@uu.nl of via onze onderwijskundige adviseurs/trainers.

Informatie voor UU-docenten
Docenten aan de UU vinden veel informatie over onderwijs op afstand op intranet.

Corona en de UU
De Universiteit Utrecht volgt het reisadvies van het Ministerie van Buitenlandse Zaken en de richtlijnen van het RIVM. Bekijk de laatste updates, veelgestelde vragen en reisadviezen op de UU-website.