Centre for Unusual Collaborations in het nieuws

Op 2 december vond de feestelijke lancering plaats van de alliantie met Eindhoven University of Technology, Wageningen University&Research, Universiteit Utrecht en het UMC Utrecht. Tijdens het online evenement maakten ruim 550 bezoekers kennis met deze samenwerking, door rondetafelgesprekken over onderwijs en onderzoek en door het volgen van een workshop. Minister van Engelshoven verrichtte vanuit haar werkkamer de officiële openingshandeling.

De activiteiten van het Centre for Unusual Collaborations zijn niet onopgemerkt gebleven rondom de lancering van de alliantie. Meerdere bestuursleden van het centrum zijn recentelijk geïnterviewd door Nederlandse kranten. De stukken in het AD en de Volkskrant laten de visie van het centrum zien en het belang van ongebruikelijke, interdisciplinaire samenwerking.