Alumna B&O geselecteerd voor Arts/Science programma KNAW

Lieke Brand, alumna van Bestuurs- en organisatiewetenschap en beleidsmedewerker bij de Brexit Taskforce van het ministerie van Buitenlandse Zaken, is een van de nieuwe deelnemers van het Arts/Science Academy Honours Programme. De KNAW, De Jonge Akademie en de Akademie van Kunsten selecteerden hiervoor een groep talentvolle jonge kunstenaars en wetenschappers uit diverse vakgebieden en disciplines.

Met het Arts/Science Academy Honours Programme willen de drie academies kennisuitwisseling tussen jonge wetenschappers en kunstenaars bevorderen, mogelijke samenwerking stimuleren en het inhoudelijk debat over thema’s op het kruisvlak van kunst en wetenschap faciliteren. Hiervoor komen de deelnemers vier keer bij elkaar tussen maart en juli 2019.

Lieke Brand zoekt de grenzen op

Lieke Brand volgde bij Bestuurs- en organisatiewetenschap zowel de bacheloropleiding als het masterprogramma Bestuur en beleid. Zij werkt nu als beleidsmedewerker bij de Brexit Taskforce van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Het is haar taak om complexe problemen proberen op te lossen met creatieve vondsten. Daarin zoekt ze graag de grenzen op. Het Arts/Science programma kan haar daarbij gaan helpen.

Meer over de Taskforce Brexit lees je op www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/brexit.

Wil je meer weten over het Arts/Science programma? Kijk op de website van de KNAW.

[bron: KNAW]