Sharing Days: Picknicken in de verborgen tuin van het UMU

tot
Picknick
De Oude Hortus in het Universiteitsmuseum Utrecht

Kom picknicken in de Oude Hortus: de verborgen tuin van het Universiteitsmuseum. Geniet tussen alle activiteiten door van een picknick in deze verborgen groene oase, midden in de stad. Zoek je plekje in de tuin of ontmoet andere alumni in de gezellige festivaltent op het grasveld.

Er is een picknickmand voor volwassenen en voor kinderen.

In de picknickmand voor volwassenen vind je:

• Pain de Mer brood van Bakkerij Spelt
    - Hummus I gegrilde groente
    - Beemsterkaas I mosterdspread
  • Bio+ yoghurt muesli in een weckpotje met lepeltje
  • Krentenbol
  • Mini Tony chocolonely
  • Plat water
  • Vruchtensap

In de picknickmand voor kids vind je:

• Boterhammetjes van Spelt bakkerij
    - Twisted jam
    - Fair-trade hagelslag
  • Appel
  • Krentenbol
  • Zakje chips
  • Pakje appelsap
  • Klein cadeautje

Sharing Days

Elk jaar in juni vinden de Sharing Days plaats in Utrecht. Dit alumni evenement met festivalvibes biedt een bomvol programma met tal van activiteiten op het gebied van wetenschap, onderzoek, sport en cultuur. Verspreid over locaties op het Science Park en in het levendige centrum van Utrecht faciliteert het Alumni Office workshops, rondleidingen, masterclasses en andere festiviteiten, speciaal voor alle alumni van de Universiteit Utrecht.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
Locatie
De Oude Hortus, Universiteitsmuseum Utrecht. Lange Nieuwstraat 106, 3512 PN Utrecht
Entree
9,50 of 15 euro

Bestel hier je picknickmand.