Faculty Club Happy Hour Juni met aansluitend Shared Dining diner

tot

Op donderdag 6 juni vormt de Faculty Club het festivalhart van de Sharing Days van de Universiteit Utrecht. Op deze dag organiseren we daarom een extra feestelijk Happy Hour én een Shared Dining diner in de huiskamer voor alumni en medewerkers van de Universiteit Utrecht.

Tijdens het Happy Hour kun je lekker (bij)praten met alumni en collega's onder genot van live muziek, een drankje (halve prijs) en borrelhapjes. Na afloop kun je plaatsnemen aan één van onze lange tafels voor een Shared Dining diner. Boek nu alvast jouw plekje en geniet van een proeverij van heerlijke gerechten, inclusief koffie/thee met wat lekkers. Uiteraard zijn beide activiteiten ook los van elkaar te bezoeken.

Meld je aan voor het Shared Dining diner

Happy Hour Faculty Club

Ontmoet andere alumni en medewerkers van de universiteit in het festivalhart van de Sharing Days in de Faculty Club. Geniet van lekkere drankjes en borrelhapjes, luister naar live muziek en maak kennis met het werk van Voedselbanken Nederland. Voor het happy hour hoef je je niet aan te melden.

Programma:

• 17.00 - 19.00 uur: Happy Hour met live muziek
  • 18.00/18.15 - 18.30 uur: Welkom en korte lezing door alumnus Aart Barkey Wolf over het werk van Voedselbanken Nederland
  • 19.00 uur: Einde Happy Hour

Shared Dining diner

Speciaal voor de Sharing Days organiseren wij een Shared Dining diner. Neem plaats aan één van onze lange tafels en geniet samen met andere alumni en medewerkers van een proeverij van heerlijke gerechten, inclusief koffie/thee met wat lekkers.

Programma:

• 19.15 - 19.30 uur: Inloop
  • 19.30 - 20.15 uur: Proeverij van gerechten, inclusief koffie/thee met wat lekkers (Shared Dining)
  • 20.15 - 22.00 uur: Napraten en borrelen

Menu Shared Dining diner:

• Gekonfijte venkel l Parelgort risotto – sherry dressing – eryngii paddenstoel – dragon
  • Pieterman filet l Wortel crème – gegrilde prei – duchesse aardappel
  • Maishoen suprême l Geroosterde groente – kruiden salsa – zoete aardappel mousseline

De kosten voor het diner (shared dining) bedragen €20,00 per persoon, koffie/thee/lekkers inbegrepen. De overige dranken kunnen op de avond zelf aan de bar worden afgerekend.

Achter de Dom 7

Over de Faculty Club

De Faculty Club is al vele jaren een geliefde ontmoetingsplek voor alumni en medewerkers en hun gasten. Sprankelende gastronomie, gezellige sociale activiteiten, inhoudelijke debatten en een prachtige verborgen binnentuin dragen hier in een hoge mate aan bij. De Faculty Club is als 'Huiskamer' van de universiteit een plek voor ontmoeting, kennisoverdracht, verbinding en inspiratie.

Sharing Days

Dit evenement is onderdeel van de Sharing Days. Het jaarlijkse feest voor de geest, speciaal voor onze alumni. Bezoek het festivalhart in de Faculty Club en ontmoet andere alumni.

Naar aanmelden Shared Dining diner

Over de Sharing Days

Elk jaar in juni vinden de Sharing Days plaats in Utrecht. Dit alumni evenement met festivalvibes biedt een bomvol programma met tal van activiteiten op het gebied van wetenschap, onderzoek, sport en cultuur. Verspreid over locaties op het Science Park en in het levendige centrum van Utrecht faciliteert het Alumni Office workshops, rondleidingen, masterclasses en andere festiviteiten, speciaal voor alle alumni van de Universiteit Utrecht. En uiteraard zijn ook medewerkers van de universiteit van harte welkom!

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
Huiskamer Faculty Club
Aanmelden

Er is een vrije inloop bij het Happy Hour, aanmelden voor het Shared Dining diner kan via het aanmeldformulier.