Winnaars en antwoorden pubquiz diversiteit 2021 bekend

Equality, Diversity, Inclusion

Ruim 120 medewerkers en studenten speelden mee met de pubquiz diversiteit om hun kennis over Equality, Diversity & Inclusion te testen. Deze pubquiz was onderdeel van de diversiteitsmaand maart. In deze maand schonk de Universiteit Utrecht voor het tweede jaar op rij extra aandacht aan Equality, Diversity & Inclusion.

Tot eind april 2021 kon deze pubquiz online gespeeld worden en de deelnemers die hun volledige voor- en achternaam invulden maken kans op een prijs. We mogen maar liefst zes winnaars feliciteren: drie voor de Nederlandse variant en drie voor de Engelse variant. De winnaars van de Nederlandstalige pubquiz diversiteit zijn:

1.      Nieske Vergunst
2.      Lian van Vemde
3.      Hanneke Jansen

De winnaars van de Engelstalige pubquiz diversiteit zijn:

1.      Loïs van Albada
2.      Addison Rice
3.      Afra Peetom

Van harte gefeliciteerd! Het EDI Office neemt contact op met de winnaars.

Ben je benieuwd naar de juiste antwoorden van de pubquiz diversiteit?

Meer weten?

Meer weten over diversiteit en inclusie bij de Universiteit Utrecht? Bezoek de website van het programma Equality, Diversity & Inclusion of neem contact op met het Equality, Diversity & Inclusion Office via edi.office@uu.nl.