Wat verwachten onze alumni van hun alma mater?

Neem deel aan onze alumni-enquête 2021

Bulkokers

De Universiteit Utrecht investeert in het betrekken en verbinden van alumni. Bijvoorbeeld met evenementen, via alumnimagazine Illuster en de alumni-e-mailnieuwsbrief. Maar ook door te zorgen dat je je hele leven kunt blijven leren aan onze universiteit.

Om aan te sluiten op de behoeftes van alumni, willen we graag weten hoe zij denken over hun band met hun alma mater. Ook horen we graag wat hun wensen zijn voor hun professionele ontwikkeling.

Ben je alumnus? Vul de enquête in!

Ben jij ooit aan onze universiteit afgestudeerd? Deel je mening met ons en vul vóór 24 mei de alumni-enquête in.

Vul de alumni-enquête in

Het invullen neemt 10 tot 15 minuten in beslag. Onder de respondenten verloten we vijf Bol.com vouchers ter waarde van € 50,-.

Over deze enquête

De alumni-enquête wordt periodiek verstuurd en is een gezamenlijk initiatief van het Alumni Office en het programma Onderwijs voor Professionals. De resultaten worden onder andere gebruikt voor de ontwikkeling van activiteiten en onderwijsaanbod voor alumni.