UtrechtInc bij internationale top 10 universitaire bedrijfsincubators

UtrechtInc hoort bij de beste universitaire bedrijfsincubator ter wereld. Tijdens de World Incubation Summit in Toronto behaalde UtrechtInc onlangs de tiende plaats. Het samenwerkingsverband van onder andere de Universiteit Utrecht en het UMC Utrecht krijgt hiermee internationale erkenning voor hun begeleiding aan startende bedrijven.

UBI Global maakte dit jaar ranglijsten in 4 categorieën. UtrechtInc en YES!Delft zijn respectievelijk 10 en 2 in de categorie World Top Business Incubator – Affiliated with University.

UtrechtInc

UtrechtInc behoudt een toppositie op de internationale ranglijst en is blij met de erkenning. Managing Director Jorg Kop: “Wetenschappers van de Universiteit Utrecht, Hogeschool Utrecht en UMC Utrecht vinden bij UtrechtInc een begeleidend programma en team om onderzoek naar de markt te brengen. Op die manier dragen we bij aan het toepasbaar maken van kennis voor de samenleving.” Sinds 2009 heeft de incubator 184 startups ondersteund.