Utrecht Young Academy Student-Assistent Positie

De Utrecht Young Academy (UYA) is op zoek naar een student-assistent voor het academische jaar 2022-2023 voor 8 uur per week (vanaf midden augustus). De UYA is een groep van enthousiaste en ambitieuze jonge academici aan de Universiteit Utrecht. De UYA is een onafhankelijke organisatie binnen de universiteit en probeert kritische perspectieven uit te wisselen op het gebied van academia, beleid en de samenleving in Utrecht en daarbuiten.

Het invullen van een registratieformulier.

De verantwoordelijkheden van de student-assistent betreffen met name communicatie, het bijhouden van de website en andere sociale media, en het helpen bij het organiseren van evenementen. De positie is ideaal voor iemand met een interesse in een brede selectie van academische disciplines.

Ken jij een geschikte kandidaat?

Deel dan de bijgevoegde vacature.