Meld je nu aan voor de Teaching and Learning Inspiration Days

Van maandag 29 januari t/m donderdag 1 februari 2024 vinden de Teaching and Learning Inspiration Days weer plaats. Tijdens dit vierdaagse evenement kan iedere docent zich onderdompelen in een inspirerend aanbod gericht op docentontwikkeling.

Direct aanmelden

Keynote: De podcast als leermethode door dr. Lilian van Karnenbeek

We trappen de week af met een interessante keynote van dr. Lilian van Karnenbeek over podcastgebruik in het onderwijs. Hoe pas je een podcast in het onderwijs toe, en met welk doel? En wat vinden studenten eigenlijk van deze innovatieve leermethode? Lilian deelt in deze keynote de ervaringen met de toepassingen van de podcast ‘Onder Planologen’ in het planologieonderwijs. Ben jij nieuwsgierig naar het effectief inzetten van een podcast in het onderwijs? Sluit dan vooral aan bij de keynote op maandag 29 januari!

Laat je inspireren door een divers aanbod

Van Virtual en Augmented Reality (VR/AR) tot onderwijs met maatschappelijke partners en van Challenge Based Learning (CBL) tot AI als onderzoeks- en bewerkingstool; elke docent kan iets komen halen tijdens de Teaching and Learning Inspiration Days.

Wil je meer synergie creëren tussen je onderwijsontwerp en de leerruimte waarin je lesgeeft? Doe dan mee met het Learning Spaces scenariospel, waarin je ervaart hoe je een fysieke leerruimte kunt inrichten op basis van verschillende leerscenario’s. Of ben je benieuwd hoe je je eigen onderwijs kunt onderzoeken? Kom dan naar de inspiratiesessie over het evidence-informed vernieuwen van je onderwijs.

Daarnaast kun je bijvoorbeeld leren hoe je een goede feedbackboodschap vormgeeft, hoe je je presentatievaardigheden kunt verbeteren, wat studenten nodig hebben om effectieve leerstrategieën te gaan gebruiken en hoe je je studenten kunt ondersteunen het leerproces in eigen hand te nemen.

Bekijk het aanbod en meld je aan

Dit is nog maar een greep uit het programma, dus bekijk vooral het volledige aanbod en meld je snel aan!

Programma Teaching and Learning Inspiration Days
Direct aanmelden