Meld je aan voor een workshop of webinar in juni

Wil je je als docent blijven ontwikkelen? Volg dan een van de workshops of webinars die door het Centre for Academic Teaching and Learning worden georganiseerd.

In juni kun je bijvoorbeeld leren hoe je intervisie als werkvorm kunt inzetten voor je studenten en waarom het belangrijk is om je studenten te laten reflecteren. Daarnaast kun je in een Student-aan-het-woordsessie luisteren naar de studentperspectieven op onderwijsinnovatie of leren hoe je e-modules in je eigen onderwijs kunt inzetten.

Het hele jaar door worden er workshops en webinars georganiseerd, gericht op docentontwikkeling. Ook na de zomer kun je weer interessante sessies volgen, deze worden op dit moment ingevuld en gepland. Meld je vooral nog aan voor een sessie in juni!

Workshops en webinars

Van 27 juni t/m 1 juli vindt ook de negende editie van de Versterk-Je-Onderwijs-Week plaats, gevuld met interessante workshops en inspiratiesessies. Bekijk vooral het hele programma en meld je aan.

Versterk-Je-Onderwijs-Week