Corona-proof stages: hybride community-based research voor studenten in de Geesteswetenschappen

Ben jij een Ma student? Heb je moeite een stage te vinden in tijden van Corona? Community-based Research for the Humanities kan je helpen! Dit onderwijsproject begeleidt studenten in hybride stages (blok 3-4) waarmee je aan de eisen van je Ma-programma kan voldoen.

De hybride aanpak is flexibel en combineert live stage-activiteiten (mits mogelijk) met virtuele werkvormen, zodat je tijdens deze onzekere tijden toch voortgang in je stage kan boeken. Een vertegenwoordiger van de stage-organisatie en een coach van het CBR-team begeleiden je door het proces van community-based research in kleine teams die virtueel samen komen in videochat platforms. Een docent biedt je academische begeleiding om te zorgen dat je met je hybride stage de eisen van je Ma-programma haalt.

Het project Community-based Research for the Humanities werkt met een scala aan kleine, lokale organisaties. Kijk op de website welke dat zijn. Daar vind je ook informatie over de ervaringen en soorten onderzoek die eerdere studenten deden

Meer informatie: projectleider Jocelyn Ballantyne, j.c.ballantyne@uu.nl

Check the CBRH Website