Aanmelden voor beurzen ROSANNA fonds kan tot 1 december 2021

Ondersteuning voor getalenteerde kansarme vrouwelijke studenten en onderzoekers

De deadline voor het indienen van een aanvraag voor een ROSANNA fonds beurs komt eraan: 1 December 2021!

alumni-Rosanna_385x257

Het ROSANNA Fonds voor Vrouwen ondersteunt getalenteerde kansarme vrouwelijke studenten en onderzoekers bij hun carrière aan de Universiteit Utrecht. Het fonds biedt vrouwelijke studenten en onderzoekers financiële steun om hun academische ambities te verwezenlijken. Het ROSANNA Fonds voor Vrouwen zet zich in om hoger onderwijs toegankelijker te maken voor vrouwen, zodat een getalenteerde wetenschapster niet buiten de boot valt door een tekort aan financiële middelen.

Geïnteresseerd in een beurs?

Het ROSANNA Fonds geeft kortlopende beurzen tussen de € 2.500 en € 5.000. Het toegekende bedrag hangt af van de financiële situatie van de kandidaat, de academische loopbaan en haalbaarheid van de plannen. Een beurs van het ROSANNA Fonds kan per kandidaat verschillen, afhankelijk van de specifieke behoeften van de kandidaat.