Sharing Days: Yoga voor jong én oud (8+)

tot
Ouder en kind yoga
Yoga met je (klein)kind

Sta als een boom en lig als een cobra. In deze speciale yogales in de Oude Hortus van het UMU ga je samen met je kind lekker bewegen én luister naar een minicollege van een wetenschapper. We weten allemaal dat sport gezond is, maar wat doet het precies? Deze yogales is voor iedereen toegankelijk en plezier staat voorop. Doe je mee?

Deze les wordt verzorgd door een docent van Sportcentrum Olympos. De yoga is geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar.

Sharing Days

Elk jaar in juni vinden de Sharing Days plaats in Utrecht. Dit alumni evenement met festivalvibes biedt een bomvol programma met tal van activiteiten op het gebied van wetenschap, onderzoek, sport en cultuur. Verspreid over locaties op het Science Park en in het levendige centrum van Utrecht faciliteert het Alumni Office workshops, rondleidingen, masterclasses en andere festiviteiten, speciaal voor alle alumni van de Universiteit Utrecht.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
Locatie
Oude Hortus, Universiteitsmuseum Utrecht, Lange Nieuwstraat 106, 3512 PN Utrecht