Sharing Days - Praat mee over de toekomst van de democratie

tot
Democracy written in pencil
Democratie in potlood geschreven?

Debateer mee over de toekomst van de democratie

Hoe veerkrachtig is onze democratie? EN hoe zou onze democratie er in de toekomst uit kunnen zien? Tijdens deze interactieve sessie gaan onze UU wetenschappers en UU Alumni met een expertise op dit gebied in gesprek over democratische processen en hoe je daar dagelijks aan kan bijdragen. Denk en praat mee over manieren om de toekomst van de democratie vorm te geven.

Sharing Days

Elk jaar in juni vinden de Sharing Days plaats in Utrecht. Dit alumni evenement met festivalvibes biedt een bomvol programma met tal van activiteiten op het gebied van wetenschap, onderzoek, sport en cultuur. Verspreid over locaties op het Science Park en in het levendige centrum van Utrecht faciliteert het Alumni Office workshops, rondleidingen, masterclasses en andere festiviteiten, speciaal voor alle alumni van de Universiteit Utrecht.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd