Sharing Days: De Oude Hortus - Beestenbende in de vijver (8+)

tot
Beestjes vangen in de Oude Hortus

Kikkervisjes, posthoornslakken, bootsmannetjes. Wat eten deze diertjes, hoe kunnen ze ademen en hoe oud worden ze? Vang ze met een schepnet en leer kijken en denken als een bioloog!

Dit is een doorlopend programma. Er zijn diverse workshops in de Oude Hortus en in het Universiteitsmuseum.

Sharing Days

Elk jaar in juni vinden de Sharing Days plaats in Utrecht. Dit alumni evenement met festivalvibes biedt een bomvol programma met tal van activiteiten op het gebied van wetenschap, onderzoek, sport en cultuur. Verspreid over locaties op het Science Park en in het levendige centrum van Utrecht faciliteert het Alumni Office workshops, rondleidingen, masterclasses en andere festiviteiten, speciaal voor alle alumni van de Universiteit Utrecht.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd