Meet & Read (One Book One Campus) in Universiteitsbibliotheek Binnenstad

tot
citaat Anton de Kom over solidariteit

Nieuwsgierig naar Wij slaven van Suriname maar nog geen tijd gehad om te lezen? Kom naar een Meet & Read! Onder leiding van een getrainde leesgroepbegeleider lezen we een passage uit De Koms boek hardop en gaan erover in gesprek; dit staat bekend als Samenlezen. Voorbereiding is niet nodig en je hoeft het boek niet gelezen te hebben. De Meet & Read sessies zijn gratis en voor iedereen toegankelijk. De voertaal van de sessies zal afhankelijk van de voorkeur van de deelnemers Nederlands of Engels zijn. In maart organiseert One Book One Campus Meet & Read sessies in de beide UB's en online. Het overzicht van alle sessies vind je op de site: One Book, One Campus.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
Universiteitsbibliotheek Binnenstad, 0.21. Drift 27
Aanmelden

Aanmelden kan via een mail naar onebookonecampus@uu.nl (niet verplicht maar wordt wel op prijs gesteld).