De 'Entrepreneurial Ecosystems' Maandelijkse Meeting

tot

De Entrepreneurial Ecosystem Research Community aan de Universiteit Utrecht is aan het floreren, en we verwelkomen graag alle ecosysteem vrienden om ons te vergezellen tijdens onze maandelijkse meetings. In deze meetings zullen we in verschillende onderwerpen duiken die te maken hebben met ondernemingsgerichte ecosystemen.

De onderwerpen betreffen, maar zijn niet gelimiteerd tot, de volgende aspecten: de dynamieken van sociaal ondernemerschap; de maatschappelijke impact van snel groeiende ondernemingen, ondernemingsgerichte beleidsvorming in verschillende contexten; de wisselwerking tussen universitaire educatie, onderzoek, en ondernemerschap; technologische ontwikkelingen en hun invloed op de ondernemingsgerichte ecosystemen, en meer.

Je kan je aansluiten bij onze meeting op vrijdag 28 juni 2024 van 12:30 tot 13:30. De taal van het evenement is Engels.

Wil je je registreren voor de meeting? Stuur dan ten minste één week van te voren een email naar m.greve@uu.nl waarin je aangeeft deel te nemen. We vragen je in deze mail ook te laten weten of je er op locatie bij bent of online. De meeting vindt plaats in Adam Smith Hall, ruimte 0.12. Voor ieder die er op locatie bij is, wordt er lunch geserveerd.

Wij kijken ernaar uit om je te zien bij onze meeting!

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd
Adam Smith Hall, ruimte 0.12.
Entree
Entree is gratis.

Stuur een email naar m.greve@uu.nl om je aan te melden.