Webinars in executive programma Aanbestedingsrecht voor de Inkooppraktijk

In oktober is de eerste webinar voor het executive programma Aanbestedingsrecht voor de Inkooppraktijk gehouden. Deze succesvolle cursus wordt gecoördineerd door prof. Elisabetta Manunza(PPRC, Universiteit Utrecht) en prof. Jan Telgen (PPRC, Universiteit Twente).

Het executive programma vindt tweemaal per jaar plaats en bestaat uit negen interdisciplinaire face-to-face bijeenkomsten over het aanbestedingsrecht. Dit najaar zijn er voor het eerst drie facultatieve webinars toegevoegd aan het programma. Deze worden gebruikt om de juridische vaardigheden van de deelnemers te trainen door het bespreken van gemaakte opdrachten.

Meer dan twintig deelnemers logden in via hun werk- of thuiscomputer en konden met behulp van webcam en microfoon  vragen stellen en juridische dilemma’s bediscussiëren met hun mededeelnemers. De eerste reacties van de deelnemers waren positief en het docententeam kijkt er naar uit om dit onderdeel in de komende maanden te optimaliseren.

De eerste webinar werd geleid door mr. Willem Janssen (PPRC, Universiteit Utrecht) en ondersteund door mr. Lesley Fisscher (wetenschappelijk accountmanager bij de faculteit Recht, Economie en Bestuur). De eerstvolgende webinar zal plaatsvinden op 16 november.