Wat vind jij van duurzaamheid bij de UU?

Vragenlijst voor medewerkers UU

‘Practice what we teach’ is een belangrijk uitgangspunt van de Universiteit Utrecht als het gaat om duurzaamheid.  De universiteit draagt bij aan duurzaamheid via onderwijs en onderzoek, maar wil ook een inspirerend voorbeeld zijn in de bedrijfsvoering. De UU werkt daarom aan een campus waar duurzaamheid door iedereen gezien, gevoeld en beleefd wordt.

Door circulair te bouwen en te renoveren, biodiversiteit te vergroten, energie- en waterverbruik te verminderen en afval te minimaliseren, werken we gezamenlijk aan een toekomstbestendige campus. We zijn geïnteresseerd in jouw mening als medewerker over duurzaamheid. Door jouw input kunnen we onze communicatie en ons beleid beter afstemmen op de wensen en meningen van de medewerkers van de UU.

Mogen we even van je tijd vragen om deze enquête in te vullen? Het invullen duurt ongeveer 10 minuten. Je kunt de enquete invullen tot en met 2 april (22.00 uur s'avonds).

De vragenlijst is niet meer beschikbaar. Binnenkort publiceren we de resultaten.

Alvast hartelijk dank voor het invullen. De resultaten worden gepubliceerd op intranet en op de website Duurzaamheid bij de universiteit.

Meer weten over wat de UU doet op het gebied van duurzaamheid in de bedrijfsvoering? Lees ook het Duurzaamheidsplan Bedrijfsvoering