Waarschuwing: woensdag verkeersoverlast door boerenprotest

Boeren hebben aangekondigd woensdagochtend 16 oktober 2019 te gaan protesteren in Bilthoven bij het gebouw van het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu). Omdat het gaat om een landelijk protest is de verwachting dat de acties grote verkeersdrukte zullen veroorzaken rond Utrecht en zeker ook bij het Utrecht Science Park. We raden medewerkers en studenten aan om niet met de auto te komen, maar met de trein, fiets en (stads)bus.

De Universiteit Utrecht ziet op dit moment geen aanleiding de bedrijfsvoering aan te passen. Tentamens gaan door. Studenten die onverhoopt vertraging oplopen en een tentamen missen, kunnen een beroep doen op overmacht.

We raden medewerkers en studenten aan om voor de laatste informatie over het openbaar vervoer de berichtgeving van U-OV te volgen.

Berichtgeving U-OV