Vragenlijst tijdelijke inrichting van het gebied naast het Van Unnikgebouw

Foto van bouwplaats

Dank voor alle ingevulde enquetes en ontwerpen die we mochten ontvangen. In totaal kregen we meer dan 150 reacties op de oproep om mee te denken over de tijdelijke invulling van het gebied naast het Van Unnikgebouw. De vragenlijst is nu gesloten.

Wat wordt de tijdelijke invulling van het gebied aan de Heidelberglaan?

Momenteel staat er op het Utrecht Science Park, tussen Casa Confetti en het Van Unnikgebouw, een gebied in de hekken. Vorig jaar is hier de laagbouw van het Van Unnikgebouw gesloopt. Dit stuk wordt pas definitief ingericht nadat het hoge deel van het Van Unnikgebouw is verbouwd. Dan wordt het een plein. Maar dit duurt nog even en daarom is de Universiteit Utrecht op zoek naar een goede tijdelijke invulling. Dat doen we graag met de toekomstige gebruikers: studenten, medewerkers en bewoners.