Universiteit Utrecht selecteert zes leveranciers voor inhuur IT personeel

De Universiteit Utrecht heeft via een Europese aanbesteding zes leveranciers geselecteerd voor de inhuur van IT-personeel per 1 juni 2019. In oktober 2018 startte een Europese aanbesteding voor het afsluiten van raamovereenkomsten voor de inhuur van IT-personeel. Het traject en daaropvolgende keuze voor de zes leveranciers is in goede samenwerking tussen de directie Information and Technology Services (ITS) en de faculteiten tot stand gekomen.

Professionele partners

In de keuze voor deze partijen is onder meer gekeken naar tijdigheid, dienstverlening, borging van kennis en maatschappelijk verantwoord ondernemen. De volgende partijen zijn geselecteerd: Between Staffing Nederland, Myler, Pro-Act IT, LINKIT, KPN Consulting en Capgemini Nederland.