Uitzonderlijke prestatie van rechtenstudent Arthur Boitelle aan Universiteit van Cambridge

Arthur Boitelle

Student Arthur Boitelle wordt in een aanbevelingsbrief geprezen om zijn bijzondere prestatie aan de Universiteit van Cambridge. Afgelopen jaar studeerde Arthur van het Utrecht Law College - Tilia in Cambridge. Hij volgde daar onder andere het vak ‘Law of Tort’ over de onrechtmatige daad. Bij dit vak scoorde Arthur bovengemiddeld.

In de speciale aanbevelingsbrief wordt Boitelle geprezen om zijn goede prestatie. De Senior Tutor van Arthur's college in Cambridge, Mike Sewell, looft hem in de brief voor zijn hoge cijfer en schrijft dat Boitelle binnen het vak overduidelijk tot de besten van het jaar behoort. Hij omschrijft dit als een zeer sterk optreden.

We willen Arthur van harte feliciteren met deze prestatie en wensen hem heel veel succes in zijn verdere studiecarrière!