TPI Utrecht is op zoek naar een studentassistent

0,3 à 0,4 fte van 1 oktober 2023 tot 1 september 2024

TPI Utrecht is op zoek naar een studentassistent die ondersteunende taken kan uitvoeren op het gebied van communicatie en coördinatie. In deze functie ondersteun je de communicatieadviseur en de voorzitter van TPI Utrecht in hun dagelijkse werkzaamheden.

Je taken zijn onder meer:

• Het maken en plaatsen van berichten voor social media (met name LinkedIn)
  • Het maken van berichten en andere content voor websites en intranet
  • Het plaatsen van content op de eigen website
  • Het onderhouden van contacten met onder meer Universiteit Utrecht, UMC Utrecht en Hogeschool Utrecht over interne communicatie
  • Het genereren en zoeken van beeld voor websites en social media
  • Het maken van presentaties
  • Ondersteuning bij de organisatie van events (zoals webinars en symposia)
  • Meedenken over en organiseren van activiteiten op het gebied van public engagement
  • Het bijhouden van de mailbox van TPI en de TPI-helpdesk

Ben jij een bachelor- of masterstudent aan de Universiteit Utrecht met belangstelling voor onderzoek, wetenschapscommunicatie en de transitie naar proefdiervrije innovatie? En heb je gemiddeld 12 tot 16 uur per week beschikbaar? Reageer dan snel en stuur een mail naar Sjoukje van de Kolk. Wil je eerst meer informatie over de functie, dan kun je ook mailen naar Daniela Salvatori. Je kunt tot en met  22 september reageren.