Succesvolle eerste UU Entrepreneurship Day!

Meer dan 100 studenten waren aanwezig op tijdens de eerste UU Entrepreneurship Day, georganiseerd door Centre for Entrepreneurship, voor inspirerende sprekers en workshops over sociaal ondernemerschap, bedrijfsincubatie, crowdfunding in de creatieve sector en ondernemerschap in de zorgsector.

Bekijk hieronder het fotoverslag van deze inspirerende avond!

Ben je enthousiast geworden over ondernemerschap en wil je meer? Schrijg je in voor onze Winterschool

Rachelle Meijers on making social impact
Rachelle Meijers heet iedereen welkom bij Social Impact Factory en vertelt over het belang van samenwerking binnen sociaal ondernemerschap.
Luuk Koedam on being a student entrepreneur
Eerste spreker van de avond student-ondernemer Luuk Koedam over zijn bedrijf City Challenge Amsterdam en hoe je studeren kunt combineren met je eigen bedrijf. Ondernemen is voor iedereen: Ook voor jou!
Anja Cheriakova on her journey as a social entrepreneur
Anja Cheriakova over haar reis als ondernemer met impact met haar bedrijf Binbang en de Waste away challenge.
workshop by UtrechtInc
Er kon worden gekozen uit vier workshops: Sociaal Ondernemerschap, Culturele crowdfunding, Ondernemerschap en innovatie in gezondheidszorg of zoals hier te zien: Business Incubatie door UtrechtInc.
working on your own social enterprise
Hard werken aan het businessmodel voor een sociale onderneming.
pitching ideas
Nieuwe ideeën pitchen? Geen probleem!
networking
Na de workshops was er natuurlijk veel tijd om te netwerken en nieuwe ideeën uit te wisselen.

Photography by Ivar Pel.