Relax in de Buitenhuiskamer (in Botanische Tuinen)

Vanaf 1 april t/m 30 juni 2022 is de De Buitenhuiskamer open in de Botanische Tuinen! Als student van de Universiteit Utrecht kan je hier terecht voor spontane ontmoetingen én georganiseerde activiteiten, elke werkdag tussen 10.00-16.00 uur.

Bij lekker weer is er meer dan genoeg ruimte op het gras om te picknicken, te relaxen op zitzakken of om samen aan een opdracht te werken aan picknicktafels. Daarnaast kan je ook terecht in de gezellig aangeklede en overdekte La Tentina om te studeren of voor bijvoorbeeld een workshop. Er is stroom aanwezig om bijvoorbeeld je laptop/tablet/telefoon op te laden en er is Wi-Fi van Utrecht University!

Locatie voor evenement La Tentina in de Botanische Tuinen met 2 geschadelde witte tenten op het evenementengrasveld
La Tentina in de Botanische Tuinen

Route

Kom binnen bij het Entreegebouw van de Botanische Tuinen (Budapestlaan 17). Laat daar je studentenkaart zien voor gratis entree en volg daarna de borden richting De Buitenhuiskamer.

#backtobetter, powered by NPO

Het Nationaal Programma Onderwijs is er voor het herstel van jouw welbevinden en je band met de opleiding tijdens en na de coronapandemie. Met NPO-geld van de overheid zorgt de UU voor extra begeleiding, evenementen en faciliteiten, zoals De Buitenhuiskamer.